Promocje
001. Active Body
001. Active Body
15,00 zł 11,90 zł
szt.
002. Aqua Di Woman
002. Aqua Di Woman
15,00 zł 11,90 zł
szt.
003. Aqua Di Man
003. Aqua Di Man
15,00 zł 11,90 zł
szt.
004. Attitude
004. Attitude
15,00 zł 11,90 zł
szt.
 005. Code Woman
005. Code Woman
15,00 zł 11,90 zł
szt.
006. Code Man
006. Code Man
15,00 zł 9,99 zł
szt.
007. Diamond Woman
007. Diamond Woman
15,00 zł 11,90 zł
szt.
008. Diamond
008. Diamond
15,00 zł 11,90 zł
szt.
009. Idole
009. Idole
15,00 zł 11,90 zł
szt.
010. Mania
010. Mania
15,00 zł 11,90 zł
szt.
011. Signatures
011. Signatures
15,00 zł 11,90 zł
szt.
012. Deep
012. Deep
15,00 zł 11,90 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje
ZWROTY
  • Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą "e-przesyłka". Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  • Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji.
  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • W paczce powinien znajdować się paragon, oraz formularz zwrotu wraz z nr konta.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: bok@twojaperfumetka.pl

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Edyta Kubiak
os. 1 Maja 4/1/3
44-304 Wodzisław Śląski

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl